Ik wil offertes voor een telefooncentrale vergelijken

 
* 1. Hoeveel telefoontoestellen wenst u aan te sluiten op de centrale?
 
* 2. Heeft u reeds een bestaande telefooncentrale?
 
3. Wanneer wenst u dat deze dienstverlening opstart?
 
Bijkomende informatie
(Geef hier bijkomende info die de leveranciers zullen helpen om gerichte offertes te maken)

Gelieve nog even uw gegevens in te vullen en u bent klaar!

 
 

Velden aangeduid met een sterretje (*) zijn verplicht in te vullen.
Wij hechten veel waarde aan uw privacy. Bobex verkoopt uw persoonlijke gegevens niet aan derden als u daarvoor geen toestemming hebt gegeven. Meer informatie vindt u in ons privacybeleid. Overeenkomstig de wet van 8/12/1992 ter bescherming van de persoonlijke levenssfeer, kan u uw gegevens opvragen en wijzigen.
Offertes gratis en vrijblijvend
De beste leveranciers
Contact leveranciers binnen 48u

Echte getuigenissen van gebruikers

Zij vonden de beste offertes via Bobex...

Bijkomende informatie

Over deze categorie...

Beheer uw oproepen efficiënter

Ben je op zoek naar een oplossing voor het beheer van uw inkomende en uitgaande oproepen? Een telefooncentrale kan de oplossing bieden voor jouw bedrijf. Het hoeft niet moeilijk te zijn om meerdere telefoontoestellen op een telefoonaansluiten aan te sluiten. Vermijd dat oproepen onbeantwoord blijven omdat de lijn bezet is. Van grote ondernemingen met meerdere diensten of meerdere bijgebouwen tot kleine ondernemingen met twee werknemers, een gepaste telefooncentrale plaats je best met de juiste leverancier.

De kostprijs van een telefooncentrale zal afhangen van de functies die je nodig hebt. Voor een telefooncentrale voor twintig medewerkers die moeten kunnen bellen via verschillende lijnen zullen de kosten hoger liggen dan twee of drie toestellen aan te sluiten op een centrale waarmee je efficiënt kan doorschakelen.

Offerteaanvraag voor telefooncentrale

Ben je op zoek naar een telefooncentrale voor jouw bedrijf? Wij helpen jou om snel offertes te ontvangen van verschillende aanbieders in telefooncentrales.

Geef bij jouw aanvraag precies mee wat u zoekt en wij zorgen ervoor dat de beste aanbieders in telefooncentrales u een voorstel op maat doen. Daarna kan je de voorstellen rustig vergelijken en beslissen met wie je verder wil gaan. Deze offertedienst is gratis en vrijblijvend.

Een goed telefoonbeheer is belangrijk en mag zeker niet onderschat worden. Onderstaande tips kunnen helpen wanneer je op zoek bent naar een telefooncentrale. Zo weet je wat je precies moet vragen bij de aankoop van een telefooncentrale:

  • Doorschakelen op mobiel: Je bent vast en zeker niet altijd aanwezig op kantoor. Daarom kan het handig zijn dat telefoonoproepen op jouw vaste lijn kostenloos doorgeschakeld worden. Zo kan je, wanneer je bij een klant bent, in de auto zit of toevallig niet op kantoor bent, toch alle oproepen beantwoorden met een mobiel toestel.
  • Doorschakelen naar een vast extern nummer: In sommige gevallen is het handig om telefoonoproepen door te schakelen naar een ander bureau. Wanneer dit regelmatig gebeurt, kan je ook nagaan of deze dienst ook geld kost bij de telefooncentrale die je misschien zou kopen.
  • Antwoordapparaat inschakelen: Vaak is het onmogelijk om alle oproepen te beantwoorden. Zorg voor een goed en duidelijk antwoordapparaat, zo kunnen jouw klanten een boodschap achterlaten. Jij kan achteraf alle oproepen rustig beluisteren en alle klanten verderhelpen.

 

Lexicon voor telefooncentrales

  • FXS: Foreign eXchange Subscriber interface. Deze poort brengt de analoge lijn tot bij de abonnee. Het is dus met andere woorden de contactdoos in de muur die zorgt voor de belspanning, kiestoon en batterijstroom.
  •  FXO:  Foreign eXchange Office interface. Deze poort ontvangt de analoge lijn. Het is een plug op de telefoon die aanduidt of de telefoon is ingehaakt of niet.
  • CTI: Computer Telephony Integration. Deze technologie integreert het communicatiesysteem in het datanetwerk waardoor binnenkomende en uitgaande telefoongesprekken beheerd kunnen worden via de computer.
  • PBX of PABX: Private Automatic Branch eXchange. Deze term wijst op een privé telefoonnetwerk dat binnen een bedrijf gebruikt wordt. Hoofzakelijk heeft PBX 3 taken: Een verbinding maken tussen twee of meer toestellen, deze verbinding behouden zolang de gebruikers deze nodig hebben en informatie of statistieken bijhouden.